Doncafé kampanja ‘’Dobro jutro Džezveri’’ otvorila je novo poglavlje u razvoju Doncafé brenda, poglavlje puno optimizma i pokretačke snage koju želimo da pružimo našim potrošačima i na taj način ih podržimo u suočavanju sa svakodnevnim izazovima, kao i da ih podstaknemo da imaju pozitivniji pogled na svet uz šoljicu Doncafé kafe.
Doncafé preuzima ulogu male svakodnevne podrške koja dolazi u pravo vreme, ujutru kada smo najranjiviji i nesigurni da li smo u stanju da se nosimo sa brojnim izazovima koji su pred nama u toku dana. Zato je kampanja ‘’Dobro jutro Džezveri’’ inspirisana jutrom kao delom dana kada nam je potrebna najveća podrška i kada kafa ima nezamenljivu ulogu.
U ovoj kampanji Doncafé koristi šarmantnu pesmu ‘’Dobro jutro Džezveri’’ da uputi poziv raznim ciljnim grupama, kao što su studenti, mame, mladi i malo stariji parovi, poslovne žene, oni kojima jutarnje pričanje nije jača strana, kao i oni koji ujutru ustanu na pogrešnu nogu, da probude ono najbolje u sebi i započnu svoj dan puni optimizma i pozitivne energije.