Kafa kod kuće već godinu dana ulepšava dan svim ljubiteljima kafe

Pandemija koronavirusa promenila nam je navike početkom prošle godine. Od tada smo život prilagodili novim okolnostima, pokušavajući da pronađemo jutarnju dozu optimizma i da sačuvamo osmeh na licu.

Kompanija Strauss Adriatic je pravovremenom i brzom reakcijom pokazala koliko su im ljubitelji kafe važni, pa su za svega deset dana osmislili projekat Kafa kod kuće. Zahvaljujući tome, svi potrošači širom Srbije dobili su mogućnost da lako i sigurno na svoje adrese poruče Doncafé pakete i uživaju u ukusima najkvalitetnije domaće kafe.

Za godinu dana postojanja ostvareni su izuzetni rezultati – više od pola miliona ljudi posetilo je online shop Kafa kod kuće, više od petine kupaca vraćalo se i naručivalo svoje omiljene kafe i narednog meseca, lansirano je više od 15 serija različitih šoljica, a prema želji ljubitelja kafe biće ih još u okviru novih paketa koji su u pripremi. Na ovaj, inovativan način potrošačima je pružena mogućnost da lako i jednostavno uživaju u ukusu najpopularnijeg napitka na svetu, bez napuštanja doma i uz smanjenje fizičkog kontakta, što je i dalje preporuka za očuvanje zdravlja.

Kompanija Strauss Adriatic je zahvaljujući projektu Kafa kod kuće sačuvala radna mesta svojih zaposlenih, pa su se svi koji zbog vanrednog stanja nisu bili u mogućnosti da obavljaju svoje redovne dužnosti preusmerili na pripremu i osmišljavanje paketa i novih šoljica koji iz dana u dana nalaze put do domova svih onih koji ne mogu da zamisle dan bez uživanja u kafi.

Briga za sve ljubitelje kafe, u proteklom periodu je bila na prvom mestu kompanije Strauss Adriatic. U znak zahvalnosti, robne donacije kafe i šoljica Doncafé su uputili na adrese covid bolnica širom Srbije, za lekare i svo medicinsko osoblje koji su se našli na prvoj liniji odbrane. Zahvaljujući priključivanju akciji Privredne komore Srbije i donaciji Doncafé paketa najugroženijim beogradskim penzionerima, rukovodstvo Strauss Adriatic-a pokazalo je da društvena odgovornost treba da bude odgovornost velikih kompanija, pogotovo u najtežim i najneizvesnijim trenucima. To su samo neki od razloga zbog kojih je Kafa kod kuće dobila i UEPS nagradu u kategoriji Online marketing kampanja.

Svakodnevni ritual druženja, priče i smeha uz šoljicu kafe u omiljenom kafiću prethodnih godinu dana bio je skoro u potpunosti onemogućen. Zato su paketi Kafa kod kuće postali jedan od najoriginalnijih poklona, ali i način da svima do kojih nam je stalo pokažemo da mislimo na njih i da zajedničko uživanje u šoljici kafe možemo priuštiti i video pozivom.

Putem sajta www.kafakodkuce.rs lako i jednostavno možete poručiti željene Doncafé pakete na svoju adresu ili na adresu drage osobe koju želite da obradujete. Ovo je vreme u kome više nego ikada pre shvatamo da razumevanje, briga i pažnja koju poklanjamo drugima ne donosi zadovoljstvo samo njima, već nam pomaže da i sebe učinimo boljim ljudima.

Izvor: InStore